Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#politikai marketing

Élet+Stílus Dercsényi Dávid

Babonakutató: Boszorkányok márpedig vannak ma is

Csúnya és öreg, vagyonos és fiatal, esetleg szexuálisan a közízléstől eltérő – nem sok kellett, hogy valakiből boszorkány válhasson. Hutvágner Zsófia boszorkányper-kutatóval emellett arról is beszélgettünk, hogyan függ össze Beyoncéval és a house zenével a boszorkányság, és miként illik a képbe a CEU-elleni támadássorozat is.

Vélemény Tamás Gáspár Miklós

TGM: „Rien”

Ami az elmúlt években történt, némán suhant el a magyar állampolgárok kócos feje fölött. A magyarországi jobboldal megértette az új médiák alaptermészetét, és erre a tudásra építi politikáját. Az Orbán-kormány ugyanis titkolja az intézkedéseit, megtévesztő nevekkel látja el őket – ezeket nincs idő helyesbíteni a médiasürgésben és médiaforgásban –, s ha mégis híre megy az aktusnak, hát elhallgatják, „cáfolják”, letagadják vagy az általános médiaömlenybe passzírozzák.

Itthon hvg.hu/MTI

"Méltatlan" - nem tűrik a parlamentben a diagramokat

Diagramokat mutatott be Karácsony Gergely, az LMP vezérszónoka a választási reformról szóló vitában a felszólalása végén a választókerületek lélekszámáról, hangsúlyozva, hogy az a Fidesznek kedvez. Az elnöklő Jakab István a Házhoz méltatlannak nevezte a "politikai marketing" ezen formáját.

Itthon hvg.hu

Segít-e az MDF-en, ha nevet vált?

Nevet vált az MDF, de a hvg.hu által megkérdezett elemző szerint ez önmagában keveset hoz a konyhára, ha a szükséges változtatások elmaradnak. Az viszont erősen kérdéses, hogy ezeket a változásokat éppen Makay Zsolttal lehet majd levezényelni.

Napi merítés hvg.hu

Kilyukadt az Obama-modell?

Barack Obama 2008-as megválasztását követően a legtöbb politikai marketing szakértő arról beszélt, hogy az új modell, amit Obama kampánycsapata csinált, a jövő. Most azonban úgy néz ki, ez a modell kilyukadt - olvasható Hampuk Richárd blogján.

Itthon Dezső András (hvg.hu)

Öngyilkosság, ha csak nevet vált az MSZP

Sajtóhírek szerint új elnökkel és talán új névvel próbál majd új szimpatizánsokat maga mellé állítani az MSZP, s az SZDSZ is hasonlóra készül. De jár-e veszélyekkel, ha egy párt újramárkázza magát? Mikor lehet sikeres és milyen esetben vezethet ez a márka ellehetetlenüléséhez? A hvg.hu erről faggatta Szántó Péter pr-szakértőt, a Noguchi Porter Novelli igazgatóját, aki szerint jelenleg a Fidesz is újramárkázza magát.